Companii

Kaufland a deschis magazin în Năsăud, judeţul Bistriţa-Năsăud, şi a ajuns la o reţea naţională de 178 de unităţi

Kaufland a deschis magazin în Năsăud, judeţul...

Autor: Laurentiu Cotu

25.04.2024, 16:01 136

Retailerul german Kaufland a inaugurat un nou magazin, în oraşul Năsăud, judeţul Bistriţa-Năsăud, ajungând astfel la o reţea de 178 de hipermarketuri la nivel naţional. Prin deschiderea noului magazin, Kaufland a generat 65 de locuri de muncă. Noul Kaufland din Năsăud este construit pe o suprafaţă totală de peste 5.100 mp, cu un spaţiu de vânzare de aproximativ 2.800 mp.

Hipermarketul cuprinde o galerie comercială cu mai multe magazine, printre care fast-food-ul Allegria, casa de schimb valutar Costacos Exchange, un magazin X-Press, drogheria Iusmed Drogherie, un ATM Multibanco, o staţie de plată Self-pay şi spaţii de ridicare a coletelor Easybox, Fanbox şi DPD, potrivit unui comunicat de presă transmis de Kaufland România. Magazinul din Năsăud are peste 170 de locuri de parcare, incluzând locuri de parcare pentru părinţi şi persoane cu dizabilităţi. Clienţii care aleg mijloacele de transport alternativ au la dispoziţie staţii de încărcare pentru maşinile electrice şi rastele pentru biciclete, potrivit unui comunicat de presă transmis de Kaufland România.

Retailerul german Kaufland ţinteşte să atingă borna de 200 de hipermarketuri pe piaţa locală până în 2025, de la 178 de unităţi în prezent, ritmul de dezvoltare fiind unul constant, cu cel puţin zece deschideri noi inaugurate în fiecare an, potrivit unor informaţii furnizate anterior de oficialii companiei. Kaufland a intrat în România în 2005, când a deschis primele trei magazine. Apoi, în fiecare din anii care au urmat, compania a continuat să inaugureze hipermarketuri cu preţuri mici. Numărul deschiderilor a variat de la 3 la 14.

Retailerul german Kaufland a trecut în 2022 de borna de 16 miliarde de lei (3,2 mld. euro) cifră de afaceri în România, după o creştere de 15% comparativ cu anul precedent, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor. Compania a raportat în 2022 un profit de 884,3 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de anul anterior, în vreme ce numărul mediu de angajaţi a crescut cu peste 300, ajungând la 13.827 de oameni. Compania se numără printre cei mai mari jucători de retail din Europa, cu 1.540 de magazine în 8 ţări, peste 155.000 de angajaţi şi o reţea de 178 de magazine în România.