Companii

L’Oréal deschide al doilea magazin sub brandul Kiehl’s în Băneasa Shopping City

L’Oréal deschide al doilea magazin sub brandul...

Autor: Cristina Roşca

23.11.2015, 00:05 657

Producătorul francez de cosmetice L’Oréal, cu afaceri anuale de peste 22 mld. euro, a deschis cel de-al doilea magazin din România sub brandul Kiehl’s în centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei. Această nouă inaugurare vine la doar câteva luni distanţă de cea din mallul AFI Palace Cotroceni, deschidere ce a marcat intrarea francezilor pe segmentul de retail.

Magazinul din Băneasa Shopping City are o suprafaţă de 60 mp, faţă de 70 mp în cazul celui deschis în martie în AFI Palace Cotroceni. Noua unitate din mallul din nordul Capitalei este a doua de la nivel mondial, după Kiehl’s din Londra, cu un design nou, adaptat unor spaţii mai mici.

Brandul american Kiehl’s a intrat în portofoliul L’Oréal în 2000 şi are astăzi câteva sute de magazine de sine stătătoare la nivel mondial. Produsele sub brandul Kiehl’s sunt prezente şi în multibranduri.

Gigantul francez L’Oréal, cel mai mare producător de cosmetice de la nivel mondial, era prezent până acum pe piaţa locală cu activităţi de import şi distribuţie. Compania L’Oréal România este organizată pe patru divizii operaţionale, în funcţie de canalele de distri­buţie: divizia de retail (cu branduri precum L’Oréal Paris, Garnier şi Maybelline) prezentă în magazinele generaliste şi specializate, divizia dermatocosmetice (Vichy şi La Roche-Posay) ce vinde produse doar în farmacii, divizia de produsele profesionale (L'Oréal Professionnel, Matrix şi Kerastase) care livrează către saloane şi divizia de lux (Lancôme, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel şi Cacharel). Produsele de lux sunt prezente în lanţuri precum Sephora, Douglas sau Marionnaud, dar şi în retailerii de lux independenţi.

Compania a terminat anul 2014 cu afaceri în România de 278 mil. lei (62,5 mil. euro), în urcare cu 4,5% comparativ cu anul anterior.

Mallul din nordul Capitalei este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piaţa locală, fiind amplasat într-o zonă unde locuiesc persoane cu venituri peste medie, clienţii targhet ai brandului Kiehl’s. Compania Băneasa Developments, prin intermediul căreia oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte controlează zona comercială a proiectului Băneasa din nordul Capitalei, conduce ierarhia mallurilor din Bucureşti după ce a înregistrat afaceri de aproape 199 de milioane de lei anul trecut, în creştere cu 8% faţă de 2013, în timp ce profitul net a ajuns la aproape 55 milioane de lei, mai mare cu 20%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO