Companii

La ce se uită IKEA când deschide un nou magazin

La ce se uită IKEA când deschide un nou magazin

Autor: Mirabela Tiron

04.08.2011, 17:05 622

Cornel Oprişan, retail manager-ul lkea România, cu vânzări de 78de milioane de euro în septembrie 2009-august 2010, susţine că seiau în considerare 20 de criterii când vine vorba de deschidereaunui nou magazin.

"Suntem în discuţii pentru deschiderea următorului magazin IKEA,însă în prezent nu avem niciun contract semnat. Vizăm oraşe cupeste 300.000 de locuitori, ca Timişoara, Iaşi, Cluj, Constanţa darşi Bucureşti", a declarat Cornel Oprişan.

Cele mai importante criterii sunt legate de densitateapopulaţiei, nivelul mediu al veniturilor, influenţele culturale,distribuţia pe categorii de vârstă şi nivelul educaţiei, potrivitlui Oprişan.

Suedezii de la IKEA operează în prezent pe piaţa românească doarmagazinul din centrul comercial Băneasa, deschis în martie 2007,însă plănuiesc să mai deschidă un magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO