♦ La solicitarea ZF, care a întrebat dacă licitaţia a fost deja demarată sau urmează să fie lansată, reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti au transmis că, „la acest moment, procedura la care faceţi referire nu a fost finalizată, aceasta fiind în derulare“.
Lagardère Travel Retail, compania prin care grupul francez Lagardère administrează activitatea de pe piaţa locală, are un buget de investiţii de peste 30 de milioane de euro doar pentru dezvoltarea în aeroportul Otopeni, în contextul în care licitaţia pentru ocuparea spaţiilor comerciale din aeroport a fost anunţată anul trecut.
„Vrem să investim în Aeroportul Otopeni peste 30 de milioane de euro în următorii ani, investiţie care cuprinde şi sumele aferente spaţiilor comerciale ce vor fi dezvoltate în cadrul viitorului terminal. În urma acestor investiţii, suprapuse peste o dezvoltare profesională, ne aşteptăm ca activitatea comercială de pe Aeroportul Otopeni să genereze peste 500 de locuri de muncă şi contribuţii anuale de peste 60 de milioane euro către bugetul de stat“, spune Dag Rasmussen, chairman şi CEO al Lagardère Travel Retail.