♦ Investiţia pentru deschiderea unei locaţii Wendy’s în mall variază între 1 şi 2 milioane de dolari şi reprezintă cea mai mare cheltuială.
Lanţul american de fast-food Wendy’s a deschis joi primul restaurant din Bucureşti, în Mega Mall, iar pentru anul acesta sunt planificate cinci sau şase noi deschideri în România, toate în sistem de franciză, printr-un parteneriat cu JKC Capital, companie antreprenorială din Canada.
„În 2025 vor fi cel puţin cinci noi deschideri în ţară, dar sperăm să ajungem la şase. Pe măsură ce accelerăm dezvoltarea, ne aşteptăm ca acest număr să crească. Credem că este un potenţial de piaţă de peste 100 de locaţii Wendy’s în România. Deschiderea într-un mall este un început bun, dar vrem să creştem brandul pe piaţa locală şi pentru asta probabil că va trebui să avem diferite tipuri de active şi luăm în calcul şi locaţii stradale sau drive-thru. Fiecare oraş în care mergem va avea un plan unic. Avem un plan pe termen lung şi ne uităm şi la restul oraşelor mari din România pentru a vedea unde putem deschide următoarele locaţii“, a spus pentru ZF John Chayka, chief executive officer la JKC Capital, în timpul evenimentului de deschidere a restaurantului Wendy’s din Mega Mall.
Lanţul american de fast-food a inaugurat prima locaţie săptămâna trecută la Iaşi, menţionează el, însă aceea a fost o deschidere cu public restrâns. Intrarea oficială pe piaţa din România a avut loc ieri, la Bucureşti, odată cu deschiderea restaurantului din Mega Mall. Investiţia pentru deschiderea unei locaţii Wendy’s în mall, mai spune John Chayka, variază între 1şi 2 milioane de dolari şi reprezintă cea mai mare cheltuială. Însă pentru JKC Capital, compania canadiană care a adus Wendy’s în România, au existat şi alte investiţii importante.