Companii

Lanţul de cafenele Tucano, creat în Moldova, merge după corporatişti în clădirile de birouri şi mai deschide încă opt cafenele

Lanţul de cafenele Tucano, creat în Moldova, merge după corporatişti în clădirile de birouri şi mai deschide încă opt cafenele

Elena Bordian, manager Tucano Coffee România: Publicul nostru ţintă e dat de corporatişti, studenţi, oameni de afaceri, turişti. Vrem în clădirile de birouri pentru că ele apar tot mai des aici în Bucureşti, zona Pipera - aceasta va fi punctul nostru pentru 2018.

Autor: Georgiana Mihalache

07.03.2018, 00:05 1948

„În 2017 a fost o creştere de 22%, pe 2018 aşteptăm o creştere nu mai mică decât cea din anul trecut.”

Lanţul de cafenele Tucano Coffee, un brand al antreprenorului Ruslan Cojocaru din Republica Moldova, adus pe piaţa locală în urmă cu cinci ani, a ajuns la afaceri de 3,7 milioane de euro anul trecut, în creştere cu circa 22% faţă de 2016, cu doar şase locaţii în prezent, dintre care cinci francize.

Planurile de dezvoltare urmăresc însă deschiderea a încă două locaţii proprii în Bucureşti, dar şi extinderea prin sistem de franciză în cele mai mari oraşe din România.

„Noi din 2017 am ales să dezvoltăm şi conceptul Tucano mini care s-ar potrivi locaţiilor stradale sau s-ar afla într-o clădire de birouri. Am decis să ne dezvoltăm şi pe locaţii mici şi o să ne axăm pe corporatişti mult mai mult. Publicul nostru ţintă e dat de corporatişti, studenţi, oameni de afaceri, turişti. Vrem în clădirile de birouri pentru că ele apar tot mai des aici în Bucureşti, zona Pipera - aceasta va fi punctul nostru pentru 2018. Deja am avut în luna februarie câteva întâlniri în legătură cu blocurile care se ridică acolo şi negociem condiţiile”, a spus Elena Bordian, manager Tucano Coffee România, într-un interviu pentru ZF.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO