Dulcinella, o reÅ£ea de 17 maÂgazine cu produse de cofetărie ÅŸi patiserie în România, a investit 100.000 de euro în deschiderea unei noi unităţi în BucureÅŸti pe bulevardul Nicolae Bălcescu.
Astfel, a ajuns la o investiÂÅ£ie de 2,5 milioane de euro prin noua extindere, au spus Ion Mereacre, din Republica Moldova, ÅŸi Ion Bouaru, din România, fondatorii fondului de investiÅ£ii Cornelius H Group, care a preluat brandul Dulcinella în urmă cu un an.
„Este un rebranding pe care clienţii noştri îl vor vedea atât prin produse noi, cât şi prin designul ambalajelor, al logoului şi mai ales al spaţiului retro-modern şi instagramabil al cofetăriilor. Ne dorim ca prin cofetăriile deschise pe care le vom renova sau pe care le vom lansa direct sub noul concept retro-modern să ne fidelizăm clienţii, dar şi să atragem clienţi noi, tineri din zona 18-25 de ani care pot să descopere produse din bucătăria basarabeană“, a spus Ion Mereacre, cofondator al Cornelius H Group LTD, fondul de investiţii care deţine Dulcinella Europe, iar prin această companie brandul Dulcinella în România.