Companii

Lanţul de cofetării Dulcinella s-a extins cu o nouă unitate în Bucureşti după un proces de rebranding şi ţinteşte afaceri de 5 mil. euro în 2024

În prezent, Dulcinella este o reţea de 18 magazine cu produse de cofetărie şi patiserie în România.

Autor: Florentina Niţu

13.09.2024, 00:06 337

Dulcinella, o reţea de 17 ma­gazine cu produse de cofetărie şi patiserie în România, a investit 100.000 de euro în deschiderea unei noi unităţi în Bucureşti pe bulevardul Nicolae Bălcescu.

Astfel, a ajuns la o investi­ţie de 2,5 milioane de euro prin noua extindere, au spus Ion Mereacre, din Republica Moldova, şi Ion Bouaru, din România, fondatorii fondului de investiţii Cornelius H Group, care a preluat brandul Dulcinella în urmă cu un an.

„Este un rebranding pe care clienţii noştri îl vor vedea atât prin produse noi, cât şi prin designul ambalajelor, al logoului şi mai ales al spaţiului retro-modern şi instagramabil al cofetăriilor. Ne dorim ca prin cofetăriile deschise pe care le vom renova sau pe care le vom lansa direct sub noul concept retro-modern să ne fidelizăm clienţii, dar şi să atragem clienţi noi, tineri din zona 18-25 de ani care pot să descopere produse din bucătăria basarabeană“, a spus Ion Mereacre, cofondator al Cornelius H Group LTD, fondul de investiţii care deţine Dulcinella Europe, iar prin această companie brandul Dulcinella în România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro