♦ Până la finalul anului, Fryday va număra 26 de restaurante în toată ţară, ceea ce înseamnă o dublare faţă de anul anterior ♦ De asemenea, antreprenorul se aşteptă la o dublare a veniturilor în acest an, până la 30 mil. euro.
Lanţul de fast food Fryday, fondat de suceveanul Lucian Florea, intră pe piaţa de distribuţie şi va fi importator direct al chiflelor americane Martin’s, un produs cunoscut în „lumea burgerilor“. Chiflele erau deja folosite în lanţul românesc de restaurante, însă antreprenorul a decis să intre pe piaţa de distribuţie, într-o colaborare cu Macromex, astfel încât produsele Martin’s să ajungă şi în alte restaurante sau puncte de desfacere. Mai exact, Macromex va asigura distribuţia produselor. Lucian Florea are în plan să intre şi mai puternic pe piaşa de distribuţie cu produsele sub marca proprie.
„Vrem să creştem calitatea pe quick service, să nu mai lucrăm cu chifle de 50 de bani. Noi suntem unici importatori ai acestor chifle şi Macromex distribuie în numele nostru în piaţă. În perioada următoare, poate 12-24 de luni, să ieşim şi cu alte private label-uri precum sosuri cu amprenta Fryday, chiar şi ulei de alune, pe care ne gândim să le ducem şi în zona de retail, astfel încât consumatorul nostru să pună mâna pe noi şi în coşul zilnic“, spune pentru ZF Lucian Florea.