Companii

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor a avut vânzări de 88 milioane lei în primele şase luni, cu 116% peste nivelul din perioada similară din 2020. Vânzările de lingouri de aur au atins un nivel record

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor a avut vânzări...

Autor: Roxana Rosu

25.08.2021, 11:08 577

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor a avut vânzări de 88 milioane lei în primele şase luni ale anului, cifra de afaceri fiind cu 116% peste nivelul din perioada similară din 2020 şi cu 46% peste S1 2019.

Pentru întregul an, reţeaua estimează vânzări de 230 de milioane de lei, în creştere cu 64%, pe fondul apetitului consumatorului pentru bijuterii, dar şi  al creşterii vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.

„Am avut o primă jumătate a anului cu rezultate excelente atât în ceea ce priveşte vânzările pe o bază relativă, cât şi pe o bază absolută. Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii TEILOR pe piaţa românească, expansiunea internaţională şi investiţiile semnificative în e-commerce. Până la sfârşitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experienţe digitale unice şi lansarea de noi locaţii de magazine,” a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

Evoluţia din prima jumătate a anului a fost susţinută puternic de creşterea cu 129% a cererii pentru bijuterii cu diamante comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Principalele produse achiziţionate au fost inelele de logodnă, colierele, cerceii şi brăţările.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO