Companii

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor are în plan investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în extinderea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria. ”Ne dorim ca reţeaua din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România”

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor are în plan investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în extinderea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria. ”Ne dorim ca reţeaua din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România”

Autor: Roxana Rosu

28.09.2021, 09:26 153

Lanţul de magazine de bijuterii Teilor are în plan investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în dezvoltarea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria, suma alocată pentru fiecare proiect fiind în medie de 3,5 milioane lei.

În urma acestor investiţii, compania va avea 61 de magazine, faţă de 55 în prezent.

În paralel, reţeaua controlată de antreprenorul Florin Enache se pregăteşte de venirea la Bursa de la Bucureşti, prin intermediul unei emisiuni de obligaţiuni.

Astfel, în perioada următoare, compania va deschide patru magazine în Polonia, dintre care trei sunt locaţii noi şi unul este un magazin existent, dar relocat.

La nivel local, reţeaua va deschide două noi magazine şi va reloca şi extinde alte două unităţi.

„Încă de la deschiderea primelor magazine în afara României în 2019, obiectivul nostru a fost să continuăm să ne extindem la nivel internaţional, într-un ritm accelerat. În 2020 a trebuit să luăm o pauză datorită crizei sanitare, dar acea perioadă ne-a permis să consolidăm planurile de expansiune ale TEILOR în Europa Centrală şi de Est. Suntem încântaţi de intrarea noastră recentă pe o nouă piaţă, Ungaria, unde există un potenţial solid de dezvoltare. Suntem angrenaţi deja în discuţii despre deschiderea celui de-al doilea magazin în Budapesta, la începutul anului 2022. În următorii ani, ne dorim ca reţeaua TEILOR din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România. În acelaşi timp, analizăm inclusiv intrarea pe pieţe mature din Europa de Vest,” a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

Investiţia în fiecare magazin include cheltuielile legate de locaţie, amenajarea acesteia cu materiale de calitate premium, precum şi stocuri a căror valoare se ridică la aproximativ 1,5 milioane de lei pentru magazinele din România, în timp ce pentru cele din afara ţării, suma ajunge până la 2,2 milioane de lei, datorită nevoii de a avea la dispoziţie un stoc mai mare pentru a putea concura cu ceilalţi jucători locali.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO