Adrian Cocan, director general al Agroserv Măriuţa, compania din spatele brandului Lăptăria cu Caimac, spune că în prima jumătate a acestui an veniturile companiei au crescut cu peste 50%, iar un factor important a fost creşterea cererii pentru produsele premium din partea clienţilor, segment pe care compania este puternic prezentă. Astfel, se aşteaptă şi la un rezultat financiar bun pentru întregul an.
„În 2020 am avut creştere de 130% pe fabrica de lactate. Pentru 2021 încă nu avem vizibilitate, lunile de toamnă-iarnă sunt cele mai bune ale industriei. Însă, din ce se vede până acum, creşterea e foarte solidă. 2021 a adus modificări de comportament, de fapt accelerări ale trendurilor preexistente: reducerea segmentului mediu, creşterea segmentului economic şi creşterea segmentului premium. (...) În S1/2021 vs. S1/2020 avem o creştere de peste 50%“, a spus pentru ZF Adrian Cocan.
Lăptăria cu Caimac a crescut anul trecut de la 14 mil. lei în 2019 până la 32,5 mil. lei, iar în prezent produce într-o fabrică din Drăgoeşti, judeţul Ilfov, care are o suprafaţă de circa 1.500 de metri pătraţi şi şase linii de producţie, cu o capacitate de procesare de peste 70.000 de litri de lapte pe zi.