Lavinia Ivas, managerul care a condus în ultimii 13 ani Douglas România, unul dintre cei mai importanţi retaileri de parfumerie şi cosmetice, şi-a încheiat mandatul de CEO al companiei.
„De-a lungul acestei călătorii, am transformat o companie de 7 mil. euro (afaceri - n. red.) într-un motor de 65 mil. euro anul trecut şi care s-a extins de la 8 la 45 de magazine în curând“, a postat Lavinia Ivas pe LinkedIn. Lavinia Ivas este unul dintre cei mai longevivi manageri din sectorul bunurilor de larg consum, fiind la conducerea companiei în 13 din cei aproape 17 ani pe prezenţă a Douglas pe piaţa locală. Conform ultimelor date, Douglas România dispune în prezent, în total, de aproximativ 28.000 de produse şi circa 600 de branduri. Din acest total, 39 de branduri şi aproximativ 1.400 de produse sunt româneşti, ca parte a proiectului companiei de pe plan local ROBrands. Acesta a fost lansat în plină pandemie, când Douglas a decis să listeze în magazinele locale primele branduri autohtone.
Povestea Douglas în România a început în urmă cu aproximativ 17 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007 în centrul ţării, la Târgu-Mureş. Acum, retailerul de produse de parfumerie şi de cosmetice a ajuns la aproape 45 de magazine offline şi unu online şi a obţinut în 2023 (cel mai recent an pentru care există date) pe piaţa locală afaceri de 341 de milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul precedent. Compania Parfumerie Douglas a raportat un profit net de 39,5 milioane de lei, mai mare cu 71% faţă de anul anterior, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Compania a avut în medie 343 de salariaţi.