Companii

LC Waikiki vrea în 2016 creşterea afacerilor cu 50% şi extinderea cu încă şase magazine

LC Waikiki vrea în 2016 creşterea afacerilor cu 50% şi extinderea cu încă şase magazine

Autor: Raluca Ghinea

03.03.2016, 12:52 1114

Anul trecut, compania a deschis cinci magazine noi , suplimentând suprafaţa totală de vânzare cu 6.000 de metri pătraţi la nivel naţional, în care a investit 7,5 milioane de dolari.

Retailerul de îmbrăcăminte deţine 16 magazine, dintre care şase în Bucureşti, două la Constanţa şi câte unul la Cluj-Napoca, Braşov, Ploieşti, Arad, Baia Mare, İaşi, Craiova şi Oradea, cu o suprafaţă totală de 17.000 metri pătraţi, a anunţat joi compania.

În acest an, LC Waikiki îşi propune să deschidă cel puţin şase magazine, în Bucureşti, Timişoara, Bacău, Brăila şi Suceava şi să ajungă la o suprafaţă totală a reţelei de minim 23.000 de metri pătraţi.

Totodată, estimează că va încheia anul cu afaceri în creştere cu 50%, de 186 milioane lei.

Compania vede un mare potenţial de dezvoltare pe piaţa din România, considerând că piaţa de modă de retail la nivel local este una foarte matură.

"Consumatorii români de modă, în mod special cei din mediul urban, au gusturi fine şi caută un raport bun calitate-preţ. O putere de cumpărare limitată, precum şi dorinţa de a se lăuda cu achiziţiile lor îi face pe consumatorii români să caute în permanenţă cea mai bună ofertă. Acest profil de consumator găseşte ceea ce are nevoie la LC Waikiki. Clasa medie din România se potriveşte foarte bine cu misiunea LC Waikiki", se arată într-un comunicat.

Ca atare, retailerul turc vizează să ajungă la 40 de magazine în România până în 2023, căutând în permanenţă oraşe şi locuri noi unde să deschidă unităţi, în funcţie de potenţialul pieţei.

La nivel internaţional, compania vrea să deschidă în acest an aproximativ 140 de magazine. LC Waikiki deţine în prezent aproximativ 600 de magazine în 28 de ţări. În anul 2009, a deschis pentru prima dată un magazin internaţional, în Bucureşti.

AFACERI DE LA ZERO