♦ Pe o piaţă auto în care creşterea economică abia a depăşit 4% în 2024, iar anul 2025 aduce noi provocări fiscale dar şi o scădere a volumelor de 12% în primele cinci luni, Automobile Bavaria continuă expansiunea pe segmentul de lux, mizând pe investiţii strategice, extinderea portofoliului de mărci şi consolidarea centrelor premium din România, iar pe listă sunt noi achiziţii pe plan local.
Într-un climat economic caracterizat de stagnare şi incertitudine fiscală, cu o creştere economică de sub 1% în 2024 şi noi taxe anunţate pentru 2025, MHS Holding, îşi continuă expansiunea într-unul dintre cele mai exigente segmente ale pieţei auto – cel al mărcilor premium şi de lux.
„Suntem încrezători în 2025. Ne-am făcut temele în ultimii 5-6 ani, astfel că impactul economic nu ne afectează semnificativ. Am investit, ne-am diversificat portofoliul şi mergem înainte“, spune Leonhard Georg Pfeffer, CEO şi administrator al MHS Holding, care deţine Automobile Bavaria.
Unul dintre cele mai ambiţioase proiecte ale grupului este deschiderea primului showroom oficial Rolls-Royce din România, care va funcţiona la etajul 1 al centrului din Băneasa. „Este o construcţie atipică, din oţel, nu din beton, ceea ce complică reamenajarea. Ne confruntăm cu lucrări la metrou în zonă, trebuie instalat un lift interior... Va fi gata în 2026“, explică Pfeffer. Centrul din Băneasa rămâne un hub esenţial pentru BMW Group în România şi va găzdui cele mai valoroase branduri din portofoliul MHS.