Companii

Leroy Merlin a recrutat-o ca director de marketing şi e-commerce pe Andreea Mihai, care a deţinut timp de 17 ani o poziţie similară la Carrefour

Leroy Merlin a recrutat-o ca director de marketing şi...

Autor: Cristina Roşca

27.09.2018, 00:04 1825

Executivul român Andreea Mihai, care a condus timp de 17 ani departamentul de marketing al retailerului alimentar Carrefour, a preluat funcţia de lider marketing şi e-commerce pentru Leroy Merlin România. „În cele câteva luni de la plecarea mea din Carrefour, am făcut consultanţă pentru cinci firme şi am investit alături de o parteneră într-un business on-line. În acest timp, am interacţionat şi cu Leroy Merlin şi după mai multe discuţii, am decis să mă alătur acestei companii (...)”, spune Andreea Mihai. Retailerul de bricolaj originar tot din Franţa a intrat pe piaţa locală în urmă cu circa patru ani prin preluarea a 15 magazine Baumax, iar planurile vizează dublarea reţelei în următorii ani. Astăzi sunt însă 17 magazine sub acest brand pe piaţa locală, în special în marile oraşe, iar numărul de salariaţi depăşeşte 2.000. Francezii sunt numărul doi pe piaţa de bricolaj din România după Dedeman, cu afaceri estimate de ZF la 1,7 mld. lei anul trecut. Datele nu sunt publice însă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO