Companii

Librex, unul dintre principalii jucători din piaţa locală de carte, a încheiat Black Friday 2020 cu încasări în valoare de 360.000 euro, cu 270% peste nivelul din 2019, şi estimează afaceri de 1,7 mil euro pentru întregul an

Librex, unul dintre principalii jucători din piaţa...

Autor: Roxana Rosu

23.11.2020, 12:23 386

Librex, unul dintre principalii jucători din piaţa locală de carte, a încheiat Black Friday 2020 cu încasări în valoare de 360.000 euro, cu 270% peste nivelul din 2019, şi estimează afaceri de 1,7 mil euro pentru întregul an.

Vânzările au fost susţinute şi de reducerile de 255.000 euro din preţurile iniţiale şi de eliminarea taxei de transport. De exemplu, pachetul Made in Sweden, unul dintre titlurile în reducerea menţionată, a fost epuizat în doar două ore, la un tiraj de 500 de exemplare. Setul de două volume a fost, de asmenea, cel mai bine vândut dintre produse.

Din volumul total, peste 30.000 de comenzi au venit din Bucureşti, cu o pondere de 35%, urmate de Cluj (7%), Iaşi (6%), Timiş (6%) şi Braşov (5%). Circa 60% dintre acestea au fost achitate cu card bancar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO