Companii

Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea

Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi...

Autor: Cristina Roşca

14.04.2021, 12:00 854

Grupul german Lidl, activ pe segmentul de discount, a instalat case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din România. Asta înseamnă că puţin peste 10% din totalul unităţilor de pe plan local au astfel de case care funcţionează fără casier, unde cienţii îşi pot scana singuri articolele.

„Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, spun reprezentanţii Lidl România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO