Companii

Lidl: Am avut un 2018 fenomenal şi rămânem optimişti şi pentru acest an, deşi se simte o încetinire a consumului

Lidl: Am avut un 2018 fenomenal şi rămânem optimişti...

Autor: Cristina Roşca

11.03.2019, 00:26 1811

Afacerile discounterului german Lidl, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul alimentar din Ro­mâ­nia, s-au apropiat de 8 mld. lei anul trecut, conform esti­mă­rilor ZF pe baza informaţiilor comunicate de companie.

„Am avut un 2018 fenomenal. Am reuşit să depăşim ritmul de creştere din 2017 care fusese şi el un an bun“, spune Frank Wagner, executivul german care conduce operaţiunile Lidl pe piaţa din România. Businessul Lidl a crescut cu aproape 17% în 2017, până la 6,5 mld. lei.

Evoluţia pozitivă a cifrei de afaceri a fost susţinută pe de-o parte de creşterea consumului, iar pe de alta de expansiunea alertă. Mai exact, anul trecut compania a deschis 20 de magazine noi, al doilea cel mai alert ritm de la intrarea oficială pe piaţă.

„Am fost pe plus şi like for like (fără a se ţine cont de expansiune - n.red.). Avansul a venit atât din faptul că am câştigat clienţi noi, dar şi din creşterea valorii bonului mediu. Un alt factor important care a susţinut businessul a fost expansiunea.“

Lidl şi-a făcut oficial intrarea în România după preluarea Plus Discount. Atunci au fost achiziţionate peste 100 de magazine, iar între timp nemţii au ajuns la 240 de unităţi de tip discount.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO