Companii

Lidl este brandul european cu cea mai rapidă creştere a valorii în 2020: Nemţii sunt evaluaţi la 12,4 miliarde de dolari, plus 40%

Lidl este brandul european cu cea mai rapidă creştere a...

Autor: Cristina Roşca

01.02.2020, 13:52 1941

În România, discounterul german este al treilea cel mai mare jucător din comerţul alimentar, cu 250 de magazine şi afaceri ce merg spre 2 mld. euro (2,2 mld. dolari).

Retailerul german Lidl, activ pe segmentul de discount şi prezent pe câteva zeci de pieţe de la nivel mondial, este brandul european cu cea mai mare creştere a valorii în 2020 versus anul anterior, arată cel mai recent raport al companiei Brand Finance, firmă independentă globală de evaluare de brand. Astfel, nemţii sunt evaluaţi la 12,4 mld. dolari (11,3 mld. euro), după un avans anual de 40%. „Lidl este brandul european cu cea mai rapidă creştere dintre cele 500 cele mai valoroase mărci din lume. Astfel, acesta este un exemplu că retailerii offline pot avea succes chiar şi pe o piaţă în schimbare“, potrivit analiştilor de la Brand Finance.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO