Companii

Lidl îşi prezintă mâine campania de imagine în prima conferinţă de la intrarea pe piaţă

Autor: Cristina Rosca

05.10.2011, 12:49 823

Discounterul german Lidl, intrat pe piaţa locală anul trecut prin achiziţia magazinelor Plus Discount, organizează mâine prima conferinţă de la intrarea în România, în care compania îşi va prezenta campania de imagine.

Oficialii retailerului german nu oferă mai multe detalii despre conferinţa de mâine, urmând astfel aceeaşi strategie de comunicare discretă pe care au aplicat-o de la intrarea pe piaţa.

Lidl a intrat pe piaţa locală prin preluarea reţelei de 107 magazine Plus Discount, pe care le-au rebranduit în acest an. Potrivit informaţiilor deţinute de ZF, germanii au în plan costruirea a circa 30 de magazine noi în mai multe judeţe din ţară

Reţeaua de 107 magazine preluate de discounterul Lidl a avut în 2010 pierderi de 247,7 mil. lei (58,9 mil. euro), de peste trei ori mai mari decât cele din 2009. Cifra de afaceri a companiei a crescut însă anul trecut com parativ cu 2009 de la 1,3 mld. lei (307 mil. euro) la 1,45 mld. lei (345 mil. euro).

Lidl, parte a grupului Lidl-Schwartz, a preluat în 2010 de la grupul Tengelmann reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO