ZF 24

Lidl reia expansiunea după trei luni de pauză

Afacerile Lidl au trecut în 2012 de 500 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF

Afacerile Lidl au trecut în 2012 de 500 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF

Autor: Cristina Roşca

12.09.2013, 00:05 314
Retailerul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011, reia expansiunea cu două magazine în provincie şi vrea să mai deschidă până la finalul acestui an încă şapte unităţi, urmând a ajunge la un total de 169 de magazine cu profil de discount.
 
„Lidl continuă să se dezvolte în România, iar această dezvoltare este în strânsă legătură cu planurile noastre de expansiune. Ne propunem ca până la finalul acestui an să ajungem la un număr de 169 de magazine“, au răspuns reprezentanţii grupului german unei solicitări a ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO