Companii

Lidl trece de 1 mld. euro în S1/2019 după un salt de 23%, de trei ori mai rapid decât consumul

Anul trecut au fost deschise 20 de magazine, fiind a doua cea mai alertă expansiune de după 2011, anul când Lidl şi-a făcut oficial intrarea în România după preluarea Plus Discount.

Anul trecut au fost deschise 20 de magazine, fiind a doua cea mai alertă expansiune de după 2011, anul când Lidl şi-a făcut oficial intrarea în România după preluarea Plus Discount.

Autor: Cristina Roşca

20.10.2019, 19:46 791

Discounterul german avea la jumătatea anului aproape 250 de magazine, cu peste 20 de unităţi mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018. Expansiunea rapidă reprezintă unul dintre motoarele de creştere a businessului Lidl în România, avansul fiind susţinut şi de creşterea consumului privat cu aproape 7% în primele şase luni din acest an.

Reţeaua de magazine cu profil discount Lidl, prezentă oficial pe piaţă din 2011 când a preluat retailerul Plus Discount, a obţinut în primele şase luni din acest an afaceri de 4,5 mld. lei (circa 1 mld. euro) după un salt de 23% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice.

Astfel, compania a accelerat ritmul de creştere după ce în 2018 reuşise să îşi majoreze businessul cu circa 20%, avansul fiind susţinut, ca şi în 2019, atât de expansiune, cât şi de un apetit crescut pentru consum al românilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO