Companii

Liebrecht & wooD, belgienii care deţin outletul Fashion House Militari: Suntem optimişti că în perioada următoare vom recupera o parte din ceea ce am pierdut de la începutul anului până acum

Sorin Ioan Blaga, general manager al Liebrecht & wooD: Am observat că a crescut cererea pe rezidenţial în afara Bucureştiului şi cred că este o creştere care se va întinde pe mulţi ani de acum încolo.

Sorin Ioan Blaga, general manager al Liebrecht & wooD: Am observat că a crescut cererea pe rezidenţial în afara Bucureştiului şi cred că este o creştere care se va întinde pe mulţi ani de acum încolo.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

30.10.2020, 10:30 252

Compania lucrează la dezvoltarea celui de-al doilea centru tip outlet, situat în zona Pallady din Bucureşti, similar lui Fashion House Militari.

Dezvoltatorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD, care deţine proiectul West Park Militari din Bucureşti, aduce o cafenea drive-in Ted’s Coffee în complexul din vestul Capitalei şi în paralel lucrează la dezvoltarea celui de-al doilea centru tip outlet, situat în zona Pallady din Bucureşti, similar lui Fashion House Militari, deţinut de aceeaşi companie.

„Suntem în faza de proiectare, cei de la Ted’s Coffee vor deschide în a doua parte a verii anului viitor“, spune Sorin Ioan Blaga, general manager al Liebrecht & wooD.

Compania va deschide în martie-aprilie 2021 cel de-al doilea outlet de pe piaţa locală, în zona Pallady din Bucureşti, aproape de autostrada A2, cu o suprafaţă de aproximativ 13.000 de metri pătraţi. Până recent, proiectul fusese prezentat ca fiind amplasat în localitatea Cernica. Construcţia sa a început în 2019, iar investiţia este de circa 14 milioane de euro, potrivit unor date transmise anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO