Companii

Loic Tassel, preşedintele P&G Europa, un business de 17 mld. dolari: Avem aşteptări mari pentru România. Am bugetat ca ritmul de creştere al businessului să fie de două ori mai rapid decât cel din Europa

Loic Tassel, preşedintele P&G Europa: Pentru noua fabrică de capsule de detergent ne-am uitat la Polonia, unde aveam deja mai multe unităţi de producţie, ne-am uitat la Cehia, unde la fel eram prezenţi cu fabrici şi ne-am uitat şi la România. Am ales piaţa locală din mai multe motive.

Loic Tassel, preşedintele P&G Europa: Pentru noua fabrică de capsule de detergent ne-am uitat la Polonia, unde aveam deja mai multe unităţi de producţie, ne-am uitat la Cehia, unde la fel eram prezenţi cu fabrici şi ne-am uitat şi la România. Am ales piaţa locală din mai multe motive.

Autor: Cristina Roşca

06.12.2019, 20:00 243

Gigantul american P&G, prezent pe piaţa din România de 25 de ani, are local un birou central, un centru de shared services care deserveşte 60 de pieţe, un centru de distribuţie din Timişoara şi o fabrică, la Urlaţi. Mai mult, urmează să se deschidă o nouă unitate de producţie în aceeaşi localitate. În total, americanii au în România 750 de salariaţi şi afaceri de peste 1,8 mld. lei.

„România este una dintre cele mai importante pieţe din Europa pentru P&G, iar acest fapt poate fi subliniat prin faptul că vin aici o dată pe semestru. Ultima dată am fost acum câteva săptă­mâni“, spune Loic Tassel, preşedintele P&G Europa. La fiecare vizită jumătate din timp şi-l petrece în întâlniri cu oamenii din compa­nie, iar restul făcând vizite în magazine.

„Recent am făcut shopping alături de consumatorii români cu care am discutat şi de la care am primit informaţii. În businessul ăsta consumatorul e de fapt şeful.“

El spune că nu a numărat de câte ori am fost în România, mai ales în ultimii doi ani de când conduce operaţiunile P&G Europa. Eu am în portofoliu un total de 55 de state, astfel că pe lângă ţările clasice de pe continent sunt incluse şi Rusia, Israel şi pieţele din Asia Centrală. Această regiune include o treime din toţi angajaţii P&G de la nivel global, adică 32.000 de persoane. Mai mult, în termeni de cifră de afaceri, Europa (cele 55 de ţări) contribuie cu jumătate din businessul interna­ţional al P&G. La tot businessul gigantului, Europa contribuie cu aproape un sfert, adică cu circa 17 mld. dolari anul trecut, conform datelor ZF pe baza raportului anual pe 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO