„România este una dintre cele mai importante pieţe din Europa pentru P&G, iar acest fapt poate fi subliniat prin faptul că vin aici o dată pe semestru. Ultima dată am fost acum câteva săptămâni“, spune Loic Tassel, preşedintele P&G Europa. La fiecare vizită jumătate din timp şi-l petrece în întâlniri cu oamenii din companie, iar restul făcând vizite în magazine.
„Recent am făcut shopping alături de consumatorii români cu care am discutat şi de la care am primit informaţii. În businessul ăsta consumatorul e de fapt şeful.“
El spune că nu a numărat de câte ori am fost în România, mai ales în ultimii doi ani de când conduce operaţiunile P&G Europa. Eu am în portofoliu un total de 55 de state, astfel că pe lângă ţările clasice de pe continent sunt incluse şi Rusia, Israel şi pieţele din Asia Centrală. Această regiune include o treime din toţi angajaţii P&G de la nivel global, adică 32.000 de persoane. Mai mult, în termeni de cifră de afaceri, Europa (cele 55 de ţări) contribuie cu jumătate din businessul internaţional al P&G. La tot businessul gigantului, Europa contribuie cu aproape un sfert, adică cu circa 17 mld. dolari anul trecut, conform datelor ZF pe baza raportului anual pe 2018.