Companii

Müller a intrat pe segmentul caşcavalului şi vrea 3% cotă de piaţă până la finalul anului

Müller a intrat pe segmentul caşcavalului şi vrea 3%...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.06.2014, 16:51 244

Müller Dairy România, subsidiara locală a grupului german cu acelaşi nume, a intrat pe segmentul caşcavalului cu brandul Das Kaskaval, primul produs al grupului fabricat în România în colaborare cu un producător local.

Până la finalul anului vrem să atingem o cotă de piaţă de 3% pe segmentul brânzeturilor şi luăm în calcul şi lansarea altor produse, dar mai întâi se vedem cum va evolua acesta”, a declarat Tzafrir Granat, directorul general al companiei.

Anul trecut Müller Dairy Ro, aşa cum este înregistrată compania la Registrul Comerţului, a avut o cifră de afaceri de 51,4 mil. lei (11,6 mil. euro) şi o pierdere de aproximativ 11 mil. lei. Din 2012, compania a început să-şi reducă pierderile printr-un amplu proces de eficientizare a activităţile, una dintre măsuri fiind aceea de a externaliza distribuţia. Compania a încheiat un parteneriat cu distribuitorul Whiteland Logistics.

Grupul german are în România 71 de angajaţi şi are în portofoliu pe lângă caşcavalul produs în România, şi lapte, smântână sau iaurt, acestea fiind importate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO