„Este într-adevăr o oportunitate bună în acest moment. Poate că la anul vei cumpăra mai ieftin, dar poate nu se va întâmpla aşa. Am învăţat că atunci când ai o şansă nu trebuie să o ratezi pentru că s-ar putea să nu se întoarcă înapoi. (...) Jumătate de milion de euro în plus sau în minus nu mai contează, trebuie să cumperi“, a declarat Tzafrir Granat, directorul general al Müller Dairy România, o companie cu afaceri de 11,6 mil. euro anul trecut.
Managerul a condus anterior departamentul de marketing al aceleiaşi companii, a lucrat în cadrul Tuborg România şi are o experienţă de peste 10 ani în cadrul subsidiarei producătorului de băuturi răcoritoare Prigat din Israel.
El afirmă că grupul german se uită tot timpul după companii de vânzare, însă o oportunitate de a cumpăra va fi atunci când va găsi o companie care se pliază pe cerinţele Müller.
Germanii au fost în urmă cu mai mulţi ani interesaţi să achiziţioneze Albalact, afacere controlată de familia Ciurtin, dar planurile nu s-au concretizat. Albalact, afacere care ar putea trece de pragul de 100 mil. euro anul acesta, este singurul producător local mare din industrie care ar mai putea reprezenta un interes pentru grupurile străine.