Companii

Magazinele Bebe Tei, controlate de Roxana Maftei, au ajuns la 354 milioane de lei, plus 35%. Brandul a fost creat în 2014, desprins din farmacia Tei

Antreprenori locali

Roxana Maftei

Roxana Maftei

Autor: Georgiana Mihalache

21.08.2020, 00:08 3523

Supermarketul cu produse pen­tru bebeluşi Bebe Tei, pus pe piaţă în 2014 după ce compa­nia s-a des­prins din brandul Farma­ci­ei Tei, a ajuns la afaceri de 354 mil. lei în 2019, cu patru magazine în Bu­cu­reşti şi Constanţa.

Un singur magazin Bebe Tei generează ast­fel afa­ceri de 90 mil. lei, po­trivit cal­cu­lelor ZF, fi­ind un busi­ness care a ex­plo­dat ca vân­zări în ultimii ani. Stra­te­gia pe care a mi­zat fondatoarea ma­ga­zi­nului pentru be­be­luşi a fost de a miza pe segmentul de preţuri mici, care au atras cumpără­to­rii, viitorii părinţi sau cei care au deja copii.

Bebe Tei vinde produse pentru co­pii, lapte praf, pamperşi, dar şi derma­to­cosmetice şi produse precum căru­cioare şi paturi pentru copii. Compania Bebetei Invest­ments Group SRL a ra­portat un profit du­blu anul trecut faţă de 2018, pâ­nă la 12,2 mil. lei şi an­gajează 354 de per­soa­ne. Acţionarii Bebe Tei sunt Roxana Maftei, cu 70% din pachet, şi Irina Ciu­bo­taru, cu 30% din acţiuni.

Mai multe lanţuri lo­cale de farmacii au dez­voltat şi zona de magazine cu produse destinate exclusiv copiilor, mizând astfel pe o nişă cu potenţial de creştere. Câteva exemple sunt Bebe Ardealul, brandul desprins din Farmacia Ardealul din Piatra Neamţ, sau BebeMyo, brandul de sub farmaciile Myosotis din Galaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO