Companii

Magazinele din mallul Băneasa, vânzări de 205 mil. euro. Retailerii mici scad, iar cei mari au avut creşteri de 10%

Georgios Argentopoulos, CEO al firmei Băneasa Developments. Fotograf: Bogdan Iordache

Georgios Argentopoulos, CEO al firmei Băneasa Developments. Fotograf: Bogdan Iordache

Autor: Cristi Moga

16.02.2015, 00:07 1105

Cifra de afaceri a magazinelor din Băneasa Shopping City şi galeria comercială Feeria a stagnat anul trecut la 205 milioane de euro, după un an „ciudat, cu multe urcuşuri şi coborâşuri“, a declarat pentru ZF Georgios Argentopoulos, CEO al firmei Băneasa Developments prin intermediul căreia este administrat proiectul din nordul Capitalei.

„Numele mari, care vând produse de masă, au înregistrat creşteri chiar şi de peste 10%. Per total însă, volumele au stagnat la nivelul de 205 milioane de euro, fără a lua în calcul cifra de afaceri a magazinului Carrefour“, a declarat Argentopoulos. Luând în calcul şi vânzările realizate de Carrefour, IKEA, Metro, Bricostore şi Mobexpert, retaileri care au magazine pe platforma Băneasa, cifra de afaceri a proiectului poate fi estimată la aproximativ jumătate de miliard de euro, acesta fiind cel mai important pol comercial din Bucureşti.

Argentopoulos, cel care a preluat conducerea proiectului din Băneasa în urmă cu trei ani, şi-a bugetat pentru 2015 o creştere de 5% a cifrei de afaceri şi a numărului de vizitatori şi va continua să schimbe din rândul chiriaşilor în jur de 25 de magazine care nu performează conform aşteptărilor.

Cifra de afaceri a firmei Băneasa Developments, controlată de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte, a fost anul trecut de 45 mil. euro, iar profitul net s-a ridicat la 13 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO