Companii

Magazinele Jumbo sunt pe profit din primul an, cu o marjă de 25%

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Florentina Dragu

26.11.2014, 00:00 994

Jumbo a inaugurat primul său magazin din România în octombrie 2013, astfel că nu există date financiare pentru primul trimestru din anul fiscal anterior.

În primele nouă luni de activitate în România (perioada octombrie 2013-iunie 2014), Jumbo a înregistrat vânzări nete de 8,83 milioane de euro şi un profit de 2,14 milioane euro pentru primele două magazine deschise în România, în Bucureşti şi Timişoara.

Jumbo a deschis două noi magazine în România, în octombrie şi noiembrie, amplasate în Bucureşti, respectiv Oradea. Retailerul grec operează o reţea totală de 70 de magazine, dintre care 53 în Grecia, 5 în Cipru, 8 în Bulgaria, 4 în România şi magazinul online e-jumbo. În Macedonia şi Albania, reţeaua Jumbo funcţionează în sistem de franciză.

La nivel de grup, Jumbo a raportat vânzări nete de 145,51 milioane euro în primul trimestru al anului fiscal 2014/2015, în urcare de la 131,2 milioane euro în perioada similară a anului trecut. Profitul net a crescut cu aproximativ 2 milioane euro, la 20 milioane euro la finele lunii septembrie.

Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei oferă produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decoraţiuni şi produse pentru locuinţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO