Companii

Magazinele noi aduc bani în bricolaj: Dedeman, plus de 27% la şase luni

Dragoş Pavăl: Creşterea afacerilor a fost determinată de maturizarea magazinelor deschise în ultimii ani.

Dragoş Pavăl: Creşterea afacerilor a fost determinată de maturizarea magazinelor deschise în ultimii ani.

Autor: Cristi Moga

06.11.2014, 00:07 839

Cifra de afaceri a companiei de bricolaj Dedeman, controlată de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl din Ba­cău, a crescut în lei cu 27% în prima jumătate a anului, până la 1,35 miliarde de lei (304 mil. euro), avans care ar putea duce rulajul companiei la peste 700 de milioane de euro în acest an, potrivit informaţiilor ZF.

Afacerile Dedeman continuă să crească după ce compania băcăuană s-a extins cu 4-6 magazine în fiecare din ultimii şase ani, perioadă în care a făcut pasul de la statutul de jucător regional la cel de lider al pieţei de bricolaj şi cea mai mare companie cu capital privat românesc.

„Creşterea cifrei de afaceri a fost determinată de maturizarea magazinelor deschise în ultimii ani“, a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte şi acţionar majoritar al Dedeman.

WikiZF: Profilul companiei Dedeman

Anul trecut, compania a deschis şase magazine, iar în 2014 au fost finalizate alte patru unităţi care au dus reţeaua la 40 de spaţii comerciale. Magazinul din Sibiu este singurul deschis în prima jumătate a acestui an, astfel că unităţile inaugurate în toam­nă la Deva, Târgu-Jiu şi în cartierul bucureştean Colentina ar trebui să contribuie la creşterea vânzărilor din cel de-al doilea semestru şi din 2015.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- detalii despre afacerile companiei; rezultatele financiare din 2013 şi prognoza pe 2014 

- tranzacţiile derulate pe piaţa de bricolaj : OBI, Kingfisher, BauMax 

- marja de profit a companiei; strategia de extindere , investiţii

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO