Companii

Magazinul online Neakaisa.ro: Am încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 5,7 mil. euro

Magazinul online Neakaisa.ro: Am încheiat 2022 cu o...

Autor: Ioana Nita

09.02.2023, 17:13 3174

Neakaisa.ro, magazin online specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie, şi-a propus pentru anul acesta o creştere de 30% a businessului, urmând să ajungă astfel la afaceri de circa 7,4 milioane de euro. Creşterea va fi generată de lansarea de servicii şi produse noi, precum şi a unei noi linii de business, dar şi de extinderea în offline care este planificată pentru prima jumătate a acestui an. În 2022, Neakaisa.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 5,7 milioane de euro, cu 20% mai mare decât în 2021, valoarea comenzilor fiind mare decât în anul preceddent cu toate că numărul de comenzi a scăzut.

,,Nu ne aşteptăm ca în 2023 să se schimbe radical tendinţele de anul trecut, însă ceea ce deja resimţim este o accelerare a penetrării comerţului electronic în rutina consumatorului. Asta înseamnă clienţi din ce în ce mai obişnuiţi cu navigarea online, cu alegerea produselor, cu metodele de plată digitale. Cu fiecare an care trece, nevoia de servicii calitative este din ce în ce mai mare. De aceea am şi dublat departamentul de customer care, tocmai pentru a veni în întâmpinarea clienţilor cu informaţii relevante şi consultanţă pre şi postvânzare“, a precizat Laura Sardescu, marketing manager al platformei Neakaisa.ro.

Anul trecut, clienţii Neakaisa.ro s-au îndreptat către produse de calitate medie şi înaltă, aşadar cu preţuri mai mari. Astfel, chiar dacă numărul comenzilor online a fost mai mic în 2022, valoarea proiectelor de amenajare a crescut.

,,În prima parte a anului s-a simţit realocarea bugetelor către activităţile care au fost neglijate în timpul pandemiei, respectiv vacanţe şi cumpărături în mediul offline tradiţional. Am înregistrat o creştere a cererii pe segmentele de produs medium, dar achiziţiile au fost motivate în special de nevoile imediate. În această perioadă, deşi numărul comenzilor era mai mare, valoarea medie era scăzută. De la jumătatea lui 2022 însă, atenţia s-a reîntors către proiectele mari de amenajare, de cele mai multe ori cu produse medium-high. Acesta a fost punctul în care balanţa s-a recalibrat. Numărul de comenzi a scăzut, dar comanda medie a crescut considerabil. De Black Friday, de exemplu, coşul mediu de cumpărături a fost cu 10% mai mare decât anul anterior, dar s-au înregistrat cu 6% mai puţine comenzi“, a punctat ea.

Magazinul online Neakaisa.ro a investit în 2022 şi în dublarea echipei, mutarea în ,,casă nouă“, dar şi în digitalizarea proceselor de business. Mai exact, numărul angajaţilor s-a dublat într-un an, ceea ce a dus la mutarea într-un nou sediu potrivit noilor nevoi, dar şi la digitalizarea rapidă a unor procese şi sisteme de comunicare interne. S-a trecut de la un birou open space, la o clădire proprie, unde departamentele sunt separate pe etaje. Acesta este cel de al patrulea sediu în cei nouă ani de activitate ai companiei.

Din 2014 şi până în prezent, gama de produse comercializată de Neakaisa.ro s-a dezvoltat permanent, ajungând în prezent la peste 15.000 de produse disponibile. Soluţiile pentru amenajarea băii reprezintă cea mai importantă secţiune a magazinului online.

Până acum, în cei 9 ani de activitate, echipa Neakaisa.ro a prelucrat peste 50.000 de comenzi cu aproape 300.000 produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO