Companii

Mallurile Iulius dezvoltate de Iulian Dascălu au ajuns la afaceri de 250 mil. lei. Profitul net a fost în 2017 de 63 mil. lei, în scădere de la 145 mil. lei

Mallurile Iulius dezvoltate de Iulian Dascălu au ajuns...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

13.06.2018, 00:07 1085

Cele patru malluri din România sub brandul Iulius, deţinute de Iulius Group şi de fondul olandez de investiţii Atterbury Europe, şi-au majorat anul trecut cifra de afaceri cumulată cu 10%.

Astfel, mallurile Iulius din Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava şi Iaşi - dezvoltate de omul de afaceri Iulian Dascălu - au avut în 2017 un business total de 246,1 milioane de lei, potrivit datelor centralizate de ZF de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Profitul net raportat la Finanţe, cumulat pentru companiile care operează cele patru malluri, a fost însă în scădere, ajungând în 2017 la mai puţin de jumătate din valoarea înregistrată în anul anterior. Profitul operaţional însă a crescut.

„Profitul operaţional (EBITDA) şi cifrele de afaceri ale centrelor comerciale Iulius Mall au înregistrat creşteri în 2017 faţă de 2016, de 17%, respectiv 10%, datorită evoluţiei pozitive a activităţii. Profitul net a înregistrat o scădere motivată de impactul ajustării cu diferenţele de curs valutar aferente creditelor contractate. În medie, gradul de ocupare (în cele patru malluri - n. red.) este de aproximativ 95-96%“, spun reprezentanţii Iulius Group. Cea mai mare cifră de afaceri a înregistrat-o în 2017 mallul din Timişoara, cel care are, de altfel, şi cea mai extinsă suprafaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO