Companii

MAM Bricolaj, furnizor de materiale şi accesorii pentru mobilier controlat de familia Găvan, a înregistrat în primul trimestru din 2022 o cifră de afaceri de 14 milioane de lei, în creştere cu 16,2%

MAM Bricolaj, furnizor de materiale şi accesorii pentru...

Autor: Roxana Rosu

17.05.2022, 09:38 132

MAM Bricolaj, furnizor de materiale şi accesorii pentru mobilier controlat de familia Găvan, a înregistrat în primul trimestru din 2022 o cifră de afaceri de 14 milioane de lei, în creştere cu 16,2% faţă de perioada similară din 2021, potrivit raportului financiar.

Compania are o reţea de trei magazine operabile plus divizia de online, cu o ponderre de 5% din vânzări.

”Faţă de media estimata de creştere a pieţei de bricolaj şi accesorii-mobilier, estimată la maxim 10% în 2022 faţă de 2021, rezultatele actuale valideaza si mentin prognoza de planificare pentru anul 2022 – 64.9 mil de lei cifra de afaceri, adica +17% vs. 2021”, se arată în raport.

Veniturile din exploatare ale MAMBricolaj au crescut în T1 2022 cu 13% vs. T1 2021, ajungând la 14 milioane de lei.

Cheltuielile în această perioadă au crescut faţă de T1 2021 cu 1,5 milioane lei şi sunt în valoare de 13,8 mil lei.

Profitul net este de 152.000 lei, faţă de 48.000 lei în T1 2021.

”Sezonalitatea business-ului nostru este un aspect important de care trebuie sa tinem cont in analiza rezultatelor retailer-ului Mambricolja atat din punct de vedere operational cat si financiar. Rezultatele primului trimestru contribuie in medie cu 21% la rezultatele anuale ale retelei Mambricolaj. Si in acest context, T1 2022 arata premise bune de realizare a cresterii promise catre investitorii nostri atat in vanzarile cat si in profitul net al companiei pentru anul 2022”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

Numărul de clienţi in perioada a crescut cu peste 8.3% şi valoarea coşului mediu pe clientul Mambricolaj sa apreciat cu 8% contribuind la mentinerea unei marje comerciale nete de 33.9% raportat la vanzari.

Conform analizelor şi estimărilor companiei, aproximativ 52% dintre clienţi sunt utilizatorii finali, în timp ce între 48% sunt consultanţi de mobilă/profesionişti/meşteri

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO