• Leu / EUR4.7480
  • Leu / GBP5.4269
  • Leu / USD4.1981
Companii

Marcile private aduc 40% din vanzarile Conserv Buftea

Secțiune susținută de Medlife Logo
Marcile private aduc 40% din vanzarile Conserv Buftea

Producatorul de conserve de legume si fructe Conserv Buftea, cu afaceri de 5,5 mil. euro anul trecut, realizeaza 40% din vanzari prin contracte pentru productia de marci private atat pentru lanturile de retail, cat si pentru alte companii cu activitate in industria alimentara.

"Aceasta este in prezent tendinta pietei. Productia de marci private afecteaza intr-o oarecare masura brandul companiei, insa daca in aceasta perioada nu producem pentru marcile private, o vor face altii, pentru ca este o masura care se regaseste in strategia multor companii pentru a mentine volumul de vanzari", a declarat Marieta Dumitrescu, directorul de vanzari al Conserv Buftea, mentionand ca majoritatea contractelor au fost demarate anul acesta.

Si producatorii mari precum Danone, European Drinks, CrisTim sau Orkla au semnat contracte cu retailerii pentru productia de marci private, in conditiile in care vanzarile de branduri proprii nu mai cresc cu peste 10%, cum se intampla in anii anteriori.

Astfel, producatorul brandului de conserve Buftea, va obtine circa 2 mil. euro din vanzarile realizate pentru marcile private ale retailerilor Metro (Aro), Cora (Cora, Winny) si Billa (Clever), cat si pentru importatorii si distribuitorii Agrirom (importatorul Bonduelle) si Darinne.

Anul acesta, Conserv Buftea va investi aproape 200.000 de euro in repozitionarea brandului Buftea pe segmentul mediu-superior printr-un rebranding si o campanie de promovare a portofoliului de produse. "Asteptam in urma acestor investitii o crestere de 20-25% a vanzarilor anul viitor", a adaugat directorul de vanzari al companiei.

Pentru anul acesta reprezentantul Conserv Buftea estimeaza o stagnare a afacerilor, dupa o scadere intre 10 si 15% in primele opt luni ale anului.

Conserv Buftea, companie tranzactionata pe piata Rasdaq a Bursei de Valori Bucuresti, este controlata de trei oameni de afaceri, libanezul Ihab Laoun (57,8%) - ruda a familiei Laoun care detine producatorul de carne de pasare Agrisol si producatorul de oua Toneli, irakianul Abas Ayad-Jabir (24,4%) si libanezul Wadih Georges (15,2%).

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7480
Diferență: 0,1667
Ieri: 4.7401
Azi: 4.1981
Diferență: 0,313
Ieri: 4.1850
Azi: 5.4269
Diferență: 0,3217
Ieri: 5.4095
Azi: 4.1805
Diferență: 0,2206
Ieri: 4.1713