Marco Hoessl, CEO al Kaufland România şi Republica Moldova, spune că până în 2025 retailerul va ajunge la 200 de hipermarketuri pe piaţa locală. Astăzi reţeaua Kaufland numără 160 de unităţi, ceea ce înseamnă că în trei ani vor avea loc 40 de inaugurări.
„În România, am întâlnit o expresie care îmi place mult – «tot răul spre bine» (referitor la provocările actuale şi la cele din ultimii ani – n. red.). Pe noi, finalul de an 2022 ne-a găsit în plin proces de expansiune. Am deschis recent magazinul cu numărul 1.500 din Europa chiar aici, în Bucureşti. Pentru 2023, avem în plan deschiderea a cel puţin zece magazine şi modernizarea altor zece. Considerăm că până în 2025 e loc pentru 200 de hipermarketuri pe piaţa locală“, spune executivul.
În anul calendaristic 2022, Kaufland România a deschis 13 magazine noi. Acesta este cel mai alert ritm de expansiune de după 2014.
Singurii ani din istoria Kaufland în România când au fost deschise mai multe unităţi au fost cei de început, 2006 şi 2007.
„Vom continua să investim în România“, adaugă Marco Hoessl.
El nu dezvăluie bugetul de investiţii al Kaufland pentru 2023, dar în fiecare din ultimii ani compania a scos din buzunare între 300 şi 400 de milioane de euro, conform informaţiilor comunicate anterior. Sumele au mers către deschideri, achiziţii de terenuri, investiţii logistice, dezvoltări de portofoliu sau sustenabilitate.