Companii

Marian Nedelea, Fater Group, în portofoliul căruia se găseşte brandul ACE: Ne bugetasem creştere pentru 2020, dar cererea a depăşit orice fel de planificare, fiind un context special pe care nimeni nu l-a anticipat. Vom ajunge la vânzări de 20 mil. euro

INTERVIU

Marian Nedelea, commercial manager Central Europe HUB în cadrul Fater Group: La nivel de distribuţie, obiectivul nostru permanent este ca produsele ACE să fie prezente în toate formatele de magazine din România, astfel încât să fim cât mai aproape de consumatori.  Estimăm un număr total de peste 70.000 de puncte de vânzare în care suntem prezenţi. Conform datelor de piaţă, ACE este cel mai distribuit produs pe bază de clor din România.

Marian Nedelea, commercial manager Central Europe HUB în cadrul Fater Group: La nivel de distribuţie, obiectivul nostru permanent este ca produsele ACE să fie prezente în toate formatele de magazine din România, astfel încât să fim cât mai aproape de consumatori. Estimăm un număr total de peste 70.000 de puncte de vânzare în care suntem prezenţi. Conform datelor de piaţă, ACE este cel mai distribuit produs pe bază de clor din România.

Autor: Cristina Roşca

24.11.2020, 16:30 367

► Grupul Fater a avut anul trecut afaceri în România de 63 mil. lei (13 mil. euro), plus 8% faţă de 2019

► Compania are local în portofoliu doar brandul ACE, sub umbrela căruia se găsesc însă câteva zeci de tipuri de articole de curăţenie

► Fater este un joint-venture înt­re grupul Angelini şi gigantul american P&G.

„Pentru România, anul acesta estimăm o cifră de afaceri de peste 20 mil. euro“, spune Marian Nedelea, commercial manager Central Europe HUB în cadrul Fater Group. Astfel, comparativ cu 2019, acest lucru înseam­nă o creştere de peste 50%, venită în contextul în care în 2020 consumatorii au cumpărat mai multe produse de curăţenie şi de îngrijirea locuinţei.

„Când am lucrat la bugetul pe anul acesta am fost optimişti, aveam un istoric bun, cu creşteri în ultimii cinci ani, iar 2020 nu făcea excepţie la capitolul pronosticuri. Ca în fiecare an, motorarele erau inovaţia şi penetrarea de noi categorii, construind pe o baza solidă a businessului, produsul care ne-a consacrat, clorul ACE.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO