Companii

Marian Şeitan, Mediapost Hit Mail: Am beneficiat foarte mult de creşterea din e-commerce. Cererea este în creştere de la un trimestru la altul, iar pe primele trei luni din 2021 suntem la plus 70% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Ne gândim şi la Ungaria şi Republica Moldova pentru extinderea operaţiunilor

INTERVIU

Marian Şeitan, fondatorul şi directorul general Mediapost Hit Mail: Investim foarte mult în platformele informatice şi suntem interesaţi de automatizare. Clientul este tot mai pretenţios, aşa că ne aliniem la standardele din Vest.

Marian Şeitan, fondatorul şi directorul general Mediapost Hit Mail: Investim foarte mult în platformele informatice şi suntem interesaţi de automatizare. Clientul este tot mai pretenţios, aşa că ne aliniem la standardele din Vest.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

12.05.2021, 19:20 1220

Grupul de marketing direct Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poştei Franceze, a realizat o creştere de 44% a veniturilor din România şi din Bulgaria în 2020 faţă de anul precedent.

Ultimul trimestru din 2020 a fost foarte bun pentru business, con­ti­nuând trendul de revenire din trimestrul anterior. La nivel de grup, care cuprinde cinci firme înregistrate în România şi două în Bulgaria, cifra de afaceri a fost în 2020 de 36 de milioane de euro, o creştere de 44%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO