Companii

Marii investitori încep să se aşeze la rând pentru achiziţia lanţului de magazine Profi

Marii investitori încep să se aşeze la rând pentru...

Autor: Cristina Roşca, Cristian Hostiuc

12.09.2016, 00:07 55039

Scoaterea la vânzare a lanţului de magazine Profi din România a stârnit interesul unor investitori foarte mari, având în vedere posibila dimensiune a tranzacţiei, domeniul şi posibilitatea ulterioară a unei noi tranzacţii pentru consolidarea pieţei.

Conform unor surse din piaţa retailului, fondul de investiţii CVC Capital (tocmai a vândut afacerea Formula 1 pentru 4,5 miliarde de dolari) - un mare fond american, grupul polonez Biedronka, un grup din Turcia şi un grup din regiunea baltică  se uită cu atenţie la lanţul de supermarketuri din România, deţinut de fondul de investiţii polonez Enterprise Investors.

Topul celor mai romantice oraşe din lume

Închisoarea unde deţinuţii sunt atât de înfricoşători încât nici gardienii nu intră. Instituţia este păzită doar la exterior de poliţişti

Noul portavion de 13 miliarde de dolari al marinei americane. Este cea mai mare şi cea mai scumpă navă de război din lume

Polonezii i-au angajat pe americanii de la Citi să se ocupe de vânzare, iar aceştia aşteaptă până la finalul lunii septembrie ofertele neangajante. Până la finalul anului se aşteaptă ofertele financiare ferme, astfel încât până în prima parte a anului viitor să se închidă tranzacţia.

Polonezii se aşteaptă să primească pentru Profi 450-500 de milioane de euro, un deal destul de mare. Pe de altă parte, planurile de expansiune în România sunt extrem de ambiţioase, ţinta fiind de 1.000 de magazine, faţă de 500, cât este ţinta pentru finalul anului.

Profi se aşteaptă să ajungă la afaceri de 3,5 miliarde de lei (780 milioane de euro) în 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO