Companii

Marii retaileri străini atacă şi piaţa de 2 mld. euro a restaurantelor şi intră în luptă cu lanţurile La Mama şi City Grill, dar şi cu bistrourile independente

Maison des Chefs, primul restaurant concept propriu realizat de Mega Image, este amplasat în zona Floreasca din Bucureşti, în noua clădire Agora, la etajul 1

Maison des Chefs, primul restaurant concept propriu realizat de Mega Image, este amplasat în zona Floreasca din Bucureşti, în noua clădire Agora, la etajul 1

Autor: Cristina Roşca

12.03.2019, 17:35 3403

♦ Mega Image este cel mai nou nume care îşi face loc pe piaţa restaurantelor cu conceptul „Maison des Chefs“, amplasat în food-hallul Agora Floreasca ♦ Iniţiativa vine după ce Auchan a lansat deja din 2018 conceptul „La Masă“, activ pe formatul restaurantelor clasice ♦ Alte iniţiative în domeniu sunt Pop-up Restaurant by Kaufland (un concept temporar după cum îi spune şi numele), un concept similar al lui Lidl realizat anterior, dar şi colaborările pe care reţelele de magazine le fac cu o serie de chefi locali.

Piaţa de circa 2 mld. euro a restaurantelor din România a câştigat în ultima perioadă o serie de jucători noi, mai exact reţelele străine de supermarketuri şi hipermarketuri care au venit cu propriile concepte pentru a câştiga o felie dintr-o nouă piaţă.

Această iniţiativă vine într-o perioadă în care retailerii străini îşi extind aria de acoperire în afara sferei clasice a magazinelor alimentare. Astfel, unele reţele au lansat magazine de haine, altele au intrat cu formate proprii pe segmentul de cosmetice sau pe cel de drogherii. Aceste pariuri vin pentru a capitaliza şi alte pieţe într-o perioadă în care consumul continuă să avanseze, deşi mai temperat, şi în care puterea de cumpărare a crescut, iar acest lucru se vede în faptul că românii ies mai des la shopping sau în oraş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO