Companii

Marile reţele trimit coşurile de cumpărături acasă: Carrefour, Kaufland, Mega Image sau Auchan semnează contracte cu platformele de livrări pentru a ajunge la clienţi într-o oră, într-o eră în care timpul înseamnă bani

TENDINŢE ÎN BUSINESS

Marile reţele trimit coşurile de cumpărături acasă: Carrefour, Kaufland, Mega Image sau Auchan semnează contracte cu platformele de livrări pentru a ajunge la clienţi într-o oră, într-o eră în care timpul înseamnă bani

Vânzările online de alimente, bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei au ajuns la 200-220 de milioane de euro în 2020 în contextul în care toată piaţa de bunuri de larg consum este estimată la 20-22 mld. euro.

Autor: Cristina Roşca

08.01.2021, 13:00 5083

♦ Kaufland, Mega Image sau Auchan sunt doar câteva exemple de reţele care s-au asociat cu Glovo, Tazz by eMAG ori foodpanda pentru livrări rapide ♦ Carrefour are propria platformă, Bringo, în acţionariatul căreia a intrat de mai de multă vreme ♦ În 2020, an marcat de pandemia de COVID-19, livrările la domiciliu au devenit mai importante ca niciodată dat fiind că libertatea de mişcare a fost limitată.

Grupul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu o reţea de hipermarketuri, supermarketuri şi maga­zi­ne de proximitate, a semnat un par­teneriat cu platforma de livrări foodpanda pentru li­vrări rapide de bu­nuri de larg con­sum, dar nu numai. Aces­ta este cel mai recent exemplu de colaborare între un retailer şi o companie de livrări, numărul asocierilor de acest gen fiind mult mai mare.

Mega Image spre exemplu are un parteneriat cu Tazz by eMAG, iar Kaufland cu Glovo. De asemenea, Carrefour are propria platformă, Bringo, în acţionariatul căreia a intrat de mai de multă vreme, majorându-şi treptat pachetul de acţiuni. Şi Mega Image a lansat pe final de an o aplicaţie proprie de livrări rapide, încă o dovadă privind importanţa acestui canal de vânzări care a câştigat în 2020 mai mult teren ca oricând.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO