Maspex România, unul dintre cei mai mari jucători din industria băuturilor şi a produselor alimentare, a terminat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 1,25 miliarde de lei, în creştere cu circa 9% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Avansul este mai mic decât cel din 2023, însă compania continuă şirul creşterilor de mai bine de un deceniu. Profitul net al producătorului s-a ridicat la 177,6 milioane de lei, mai mare cu 15% faţă de anul precedent.
Compania din România este parte a grupului Maspex Holding, cu sediul central în Polonia, grup care se poziţionează în topul celor mai mari 100 de companii din Europa Centrală şi de Est, potrivit unui studiu Coface.
În România, Maspex are un portofoliu extins de produse, de la băuturi răcoritoare, apă minerală naturală, cafea instant, snackuri, paste şi cereale, ketchup, conserve de tomate şi dulceaţă, dar şi băuturi alcoolice. Printre brandurile companiei se află Tymbark, Tedi, Nestea, Bucovina, La Festa, Salatini, Arnos, dar şi mărci nou intrate în portofoliu precum Vălenii de Munte (ketchup, conserve), Zubrówka (vodcă).