Maspex România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa băuturilor răcoritoare, dar şi de pe cea a pastelor făinoase, a finalizat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1 mld. lei (207,8 mil. euro), în creştere cu aproximativ 27% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri de 805,7 mil. lei (163,7 mil. euro), potrivit informaţiilor existente pe site-ul Ministerului Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de 114,1 mil. lei (23,1 mil. euro), în scădere cu 1,7% faţă de anul precedent, când Maspex România a obţinut un câştig net de 116,1 mil. lei (23,6 mil. euro), conform datelor publice. Compania a finalizat anul 2023 cu un număr mediu de 1.438 de angajaţi, cu 114 de angajaţi mai mult decât în 2021.
În fabrica din Vălenii de Munte Maspex produce sucuri (Tymbark, Tedi, Ciao), produse instant (La Festa), snackuri dulci şi sărate (Salatini, Rollini d’Oro) şi paste (Arnos), dar şi alte produse alimentare, iar în fabrica din Vatra Dornei este îmbuteliată apa Bucovina. De asemenea, grupul mai deţine o unitate de producţie în Giurgiu. În plus, compania mai are în portofoliu şi brandul Nestea, conservele de peşte Nemo, dar şi produse din roşii Vălenii de Munte.
Grupul Maspex mai deţine şi compania Rio Bucovina, care a avut anul trecut o cifră de afaceri de 143 de milioane de lei şi profit net de peste 1,2 mil. lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Maspex România face parte din grupul polonez Maspex Wadowice, printre cei mai mari din Europa Centrală şi de Est pe segmentul produselor alimentare. Grupul este lider pe piaţa sucurilor, nectarurilor şi a băuturilor răcoritoare în Polonia, Cehia şi Slovacia şi un jucător important în Ungaria, România, Bulgaria şi Lituania. De asemenea, Maspex Wadowice este un important producător pe piaţa produselor instant (cappuccino, cacao, cremă pudră pentru cafea, ceaiuri instant) în Europa Centrală şi de Est, conform datelor de pe site-ul companiei.