Companii

MedLife a renunţat la asigurarea cu Generali, dar pregăteşte două noi produse de asigurări

MedLife a renunţat la asigurarea cu Generali, dar...

Autor: Ioana David

24.11.2014, 00:06 1207
Operatorul de servicii medicale private MedLife, care anul acesta aşteaptă o cifră de afaceri de peste 80 mil. euro, a renunţat la asigurarea de retail Vital, un produs dezvoltat împreună cu Generali, însă anunţă că până la finalul anului are în vedere să lanseze două produse noi.
 
„În acest moment, avem colaborări cu trei companii de asigurări şi construim două produse noi, unu de retail şi unu corporate, personalizate care vor fi lansate la începutul anului viitor. Numele asigurătorilor implicaţi în aceste două proiecte nu sunt publice“, a spus Mihai Marcu, preşedintele MedLife.
 
Deciziile MedLife, o companie care mizează pe abonamente corporate şi pe plăţile directe ale pacienţilor, au loc într-o perioadă în care piaţa de asigurări a început să „iasă din anonimat“ anul acesta şi să atragă noi asiguraţi.
 
O analiză a ZF din septembrie arată că firme cu 54.000 de angajaţi au semnat contracte cu firmele de asigurări.  Deşi piaţa de asigurări de sănătate este redusă, de doar 20 mil. euro (în 2013), aceste mişcări ar putea reprezenta un prim semnal de revigorare, dar şi că serviciile de sănătate intră într-o nouă etapă. Până acum, abonamentul era poarta de acces la serviciile de sănătate în mediul privat, acesta fiind de fapt un beneficiu oferit salariaţilor de către angajatori. Abonamentele, ale căror preţuri au coborât până la câţiva euro pe lună, oferă în principal accesul la serviciile de ambulatoriu, însă pe măsura dezvoltării spitalelor private, asigurările (care includ şi servicii spitaliceşti), şi-ar putea intra în drepturi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO