Retailerul Mega Image, ce deţine pe piaţa localăsupermarketurile Mega Image, magazinele de tip discount Red Marketşi magazinele de proximitate Shop & Go, va investi 50 demilioane de euro în acest an în dezvoltarea operaţiunilor de pepiaţa românească.
Suma include atât deschiderile de magazine noi, rebrandingulşi modernizarea celor deja existente, cât şi construcţia unuidepozit de 40.000 de metri pătraţi în Popeşti-Leordeni. Lucrărilela acest depozit au început de anul trecut, astfel că în bugetulde investiţii din acest an este inclusă doar o parte a sumeitotale necesare.
Mega Image va miza şi în acest an pe expansiune, astfel, dacăpână acum au fost deschise opt magazine, până la finalul anuluivor fi inaugurate alte 15 unităţi, reţeaua urmând a ajunge la untotal de 94 de magazine. Compania accelerează astfel expansiuneala 23 de unităţi faţă de 21 anul trecut.
Belgieniivor miza în special pe deschiderea de supermarketuri Mega Image,care vor fi amplasate în Bucureşti sau la periferia Capitalei.
În prezent Mega Image operează în România 66 de supermarketuriMega Image, 11 magazine de tip discount Red Market şi două magazinede tip convenience Shop & Go. Până la finalul anuluicompania va rămâne cu două branduri, magazinele Red Market urmânda fi rebranduite în Mega Image. Reprezentanţii companiei spun căpreferă să rămână cu acest brand pentru că va fi mai uşor degestionat. "Începând din acest an magazinele Red Market vor începesă fie operate sub brandul Mega Image, păstrându-se însă îninterior conceptul de discount supermarket, cu uşoare ajustări",spun reprezentanţii Mega Image fără a da detalii despre ce ajustărieste vorba.
Mega Image este al doilea retailer care a decis să reducănumărul de branduri de pe piaţa locală, după Carrefour, care arebranduit supermarketurile Carrefour Express în Carrefour Market.Reprezentanţii retailerului Mega Image spun însă că brandul Shop& Go, creat anul trecut, va rămâne în continuare în funcţiune,fără a da detalii despre deschiderea de noi unităţi sub acestbrand.
Retailerul Mega Image spune că va investi în acest an şi înmodernizarea a zece supermarketuri, fără a preciza suma investită.Şi grupul german Rewe, proprietarul celor 55 de supermarketuriBilla, va investi în acest an circa 12,5 mil. euro în remodelarea aopt dintre magazinele reţelei, potrivit calculelor ZF care au labază numărul de magazine şi investiţia medie per magazinanunţate de companie. Investiţia per magazin este de circa 1,5-1,6mil. euro.
Mega Image a obţinut în 2010 venituri de aproximativ 1 miliardde lei (238 mil. euro), valoare ce include TVA, în creştere de la612 mil. lei (144 mil. euro) în 2009.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels