Companii

Mega Image şi-a extins reţeaua de două ori mai repede decât vânzările

Mega Image şi-a extins reţeaua de două ori mai repede...

Autor: Cristina Roşca

21.05.2015, 00:07 1059

Retailerul belgian a ajuns cel mai mare chiriaş de la parterul blocurilor din Bucureşti, unde ocupă 9-10 hectare de spaţii.

Grupul belgian Mega Image, cel mai agresiv retailer în ceea ce priveşte expansiunea, a ajuns la finalul anului trecut la aproximativ 400 de magazine, de 25 de ori mai multe decât în urmă cu un deceniu.

Expansiunea a fost de două ori mai rapidă decât avansul cifrei de afaceri, care a crescut doar de 12 ori, până la 2,8 mld. lei (632,5 mil. euro) anul trecut.

Retailerul şi-a concentrat atenţia pe Capitală, unde a deschis 80% din cele peste 400 de magazine sub mai multe formate. Astfel, în anumite zone ale Bucureştiului belgienii au ajuns să aibă 5-6 unităţi pe o distanţă de 1-2 kilometri.

„În ultimul deceniu strategia companiei s-a schimbat, astfel că iniţial îşi concentrase atenţia doar pe segmentul supermarketurilor, magazine care au suprafeţe mai mari şi o ofertă mai variată de produse. Ulterior, şi-a diversificat portofoliul cu formatul Shop & Go de magazine de proximitate“, spune un executiv de top de pe piaţa de consultanţă imobiliară.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO