Companii

Metro: Consumul a scăzut uşor în anumite categorii în 2023. Anticipăm o îmbunătăţire treptată a situaţiei economice, care va impulsiona creşterea cheltuielilor românilor. Anul trecut, cifra de afaceri netă a METRO România a fost de 10,5 miliarde de lei, cu 12,7% mai mare decât în 2022. Profitul net a fost de 41 de milioane de lei, plus 7,9%

METRO deţine în România o reţea de 30 de magazine de tip cash & carry amplasate în principalele oraşe din ţară

METRO deţine în România o reţea de 30 de magazine de tip cash & carry amplasate în principalele oraşe din ţară

Autor: Cristina Roşca

17.08.2024, 00:07 188

♦ Compania e activă pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii.

Românii au fost mai prudenţi în 2023 când vine vorba de consum, fapt ce a dus la o scă­dere uşoară a vânzărilor în anumite categorii, în spe­cial cele nealimentare. Totuşi, la alimente şi băuturi cererea a rămas stabilă, spun ofi­cia­lii METRO România, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul alimentar local.

Ei adaugă că în ansamblul său, anul 2023 a fost marcat de o serie de evenimente semnificative atât la nivel internaţional, cât şi naţional, fapt ce şi-a pus amprenta asupra rezultatelor METRO România.

„La nivel internaţional, incertitudinea geopolitică şi cea economică au continuat să domine peisajul, provocând preocupări substanţiale pentru afaceri la nivel global.“

Aceste provocări au fost reflectate în modul în care companiile au operat şi s-au adaptat la condiţiile schimbătoare, spun reprezentanţii METRO România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro