♦ Compania e activă pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii.
Românii au fost mai prudenţi în 2023 când vine vorba de consum, fapt ce a dus la o scădere uşoară a vânzărilor în anumite categorii, în special cele nealimentare. Totuşi, la alimente şi băuturi cererea a rămas stabilă, spun oficialii METRO România, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul alimentar local.
Ei adaugă că în ansamblul său, anul 2023 a fost marcat de o serie de evenimente semnificative atât la nivel internaţional, cât şi naţional, fapt ce şi-a pus amprenta asupra rezultatelor METRO România.
„La nivel internaţional, incertitudinea geopolitică şi cea economică au continuat să domine peisajul, provocând preocupări substanţiale pentru afaceri la nivel global.“
Aceste provocări au fost reflectate în modul în care companiile au operat şi s-au adaptat la condiţiile schimbătoare, spun reprezentanţii METRO România.