♦ Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 şi 200 mp şi propun produse alimentare şi nonalimentare, cu focus pe soluţii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.
Grupul german METRO, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul românesc după cifra de afaceri, pariază puternic pe formatul de proximitate şi lansează un concept LaDoiPaşi dedicat zonei urbane. Astfel, magazinele LaDoiPaşi Extra se vor lupta cu concepte ale altor retaileri precum Mega Image (unităţile Shop&Go), Froo (brand al polonezilor de la Zabka), Profi şi Carrefour (formatul Market).
Decizia METRO de a lansa un concept pentru zona urbană, în frunte cu Bucureştiul, vine în contextul în care Capitala este cea mai puternică piaţă de retail, consumatorii din urbe având o putere de cumpărare mult peste medie. Totodată, locuitorii din Bucureşti se orientează tot mai mult către anumite formate şi anume proximitate modernă şi discount. În aceste condiţii, METRO a lansat LaDoiPaşi Extra.
ZF a scris încă din primăvară că nemţii au acest model în portofoliu.
„Avem deja aproximativ 30 de magazine, dar este un concept în teste. Focusul e pe produse proaspete şi ready to eat“.