Companii

Metro reia ofensiva cu franciza LaDoiPaşi şi ţinteşte 2.000 de magazine de proximitate până în 2020

Metro reia ofensiva cu franciza LaDoiPaşi şi ţinteşte 2.000 de magazine de proximitate până în 2020

Reţeaua LaDoiPaşi este deţinută de antreprenori români - parteneri în franciză ai Metro

Autor: Roxana Rosu

26.10.2017, 20:15 490

Franciza LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 şi în cel mai bun moment ajunsese la 700 de unităţi faţă de 430 astăzi.

Retailerul Metro Cash & Carry ţinteşte un număr de 2.000 de m­agazine de proximitate până în 2020, de circa cinci ori mai multe de­cât în prezent. Reţeaua LaDoiPaşi, lan­sată de Metro în 2012, numără 430 de magazine, dintre care 25 de lo­caţii au fost inau­gurate în ultimele două luni.

„Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor şi al micilor comer­cianţi cu un model de business viabil şi adaptat dinamicii socio-econo­mi­ce. Prin susţinerea dezvo­ltării maga­zi­ne­lor independente de proxi­mi­tate, contribuim la conso­li­darea co­mer­ţului tradiţional şi a eco­siste­mu­lui de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPaşi îşi doreşte cum­părături ra­pide, plăcute, într-un me­diu fa­miliar, parte din viaţa comu­nităţii“, a declarat Violeta Luca, re­tail director Metro Cash & Carry România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO