Companii

Metro se aşteaptă la o creştere a consumului după un 2023 marcat de prudenţă. „Anticipăm o îmbunătăţire treptată a situaţiei economice, care va impulsiona creşterea cheltuielilor românilor“.

Metro se aşteaptă la o creştere a consumului după un...

Autor: Cristina Roşca

16.08.2024, 00:07 153

Anul trecut a fost unul marcat de prudenţă în consum, însă în perioada următoare situaţia economică se va îmbunătăţi, fapt ce va duce la o revenire a apetitului pentru cumpă­rături, spun  oficialii METRO România, unul dintre cei mai pu­ternici actori din comerţul alimentar local.

„Privind spre viitor, avem o viziune moderat optimistă. Antici­păm că o îmbunătăţire treptată a situaţiei economice va impulsiona creşterea cheltuielilor consuma­torilor, în special în ceea ce priveşte mesele şi comenzile la restaurante, dar şi turismul. Ne aşteptăm ca această tendinţă pozitivă să fie susţinută de o îmbunătăţire generală a sentimentului consumatorilor şi de o revenire graduală a încrederii în economie.“ 

Românii au fost mai prudenţi anul trecut când vine vorba de consum, fapt ce a dus la o scădere uşoară a vânzărilor în anumite categorii, în special cele neali­mentare. Totuşi, la alimente şi băuturi cererea a rămas stabilă, adaugă reprezentanţii comercian­tului.

METRO România e activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii. Astfel, spre deosebire de retailerii care au hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount sau proximitate modernă, comerciantul nu se adresează consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare sau operatori HoReCa.

Prin intermediul clienţilor proprii, comerciantul ia însă şi pulsul consumatorului final.



 

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Health&Pharma Summit'24