Companii

Metro vrea să dubleze franciza LaDoiPaşi şi să ajungă la 1.700 de magazine în patru ani

Metro vrea să dubleze franciza LaDoiPaşi şi să ajungă la 1.700 de magazine în patru ani

Autor: Cristina Roşca

29.05.2019, 16:30 254

Franciza LaDoiPaşi este răspândită pe întreg teritorul ţării, cu 40% din magazinele poziţionate în sudul ţării.

Franciza LaDoiPaşi, lansată în 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns să numere astăzi aproape 860 de magazine, un nivel maxim istoric, potrivit datelor ZF. Prin comparaţie, la începutul acestui an, reţeaua abia trecuse de 700 de unităţi, astfel că ritmul expansiunii este unul alert.

Mai mult, grupul german anunţă că reţeaua LaDoiPaşi continuă să se extindă la nivel naţional, franciza urmând a-şi dubla numărul de magazine în următorii 4 ani. Oficialii Metro Cash&Carry vorbesc despre expansiune în contextul în care, spun ei, comerţul tradiţional a început să crească în valoare, ceea ce înseamnă că vânzările sunt pe plus după mulţi ani în care au scăzut şi în care mii de magazine au tras obloanele. „Dezvoltarea accelerată a reţelei este susţinută, în ansamblu, de avansul co­merţului tradiţional, care acum reprezintă 42% din piaţa bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creşterea puterii de cumpărare, dar şi de investiţiile pe care retailerul le face”, spun oficialii Metro. Dincolo de contextul economic care le este favorabil, magazinele de proximitate câştigă tot mai mult teren şi prin prisma faptului că oferă clienţilor confort şi rapiditate în găsirea produselor dorite, adaugă ei. Franciza LaDoiPaşi este răspândită pe întreg teritoriul ţării, cu 40% din magazinele poziţionate în sudul ţării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO